1.    Դասընթացի դերը  և տեղը կրթական ծրագրում

«Սոցիալ-մանկավարժական մոդելներ» դասընթացը կարևորվում է բարձրագույն մասնագիտական կրթության բնագավառում մասնագետների պատրաստման գործընթացում, ներառված է ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆ կրթական ծրագրի ուսումնական պլանի «Հատուկ մասնագիտական» կրթամասում:

 2.    Դասընթացի նպատակը և  խնդիրները.

2.1. Դասընթացի նպատակն է ուսանողներին ծանոթացնել պրակտիկ գործունեության սոցիալ-մանկավարժական մոդելներին, դրանց նպատակային ընտրությանը և կիրառմանը։

 2.2. Դասընթացի  խնդիրներն են

 -         ձեռք բերել գիտելիքներ սոցիալ-մանկավարժական մոդելների էության և կիրառման մասին,

-         կարողանալ ընտրել իրավիճակին համապատասխան սոցիալ-մանկավարժական մոդել և կիրառել:

3.     «Սոցիալ-մանկավարժական մոդելներ»   դասընթացին մասնակցելու կարևոր նախապայման է ուսանողների գիտելիքների և հմտությունների առկայությունը  մասնագիտության բակալավրի կրթական ծրագրում ուսուցանվող  «Սոցիալական մանկավարժություն», «Սոցիալ-մանավարժական տեխնոլոգիաներ»  դասընթացներից:

 4.    Դասընթացը ձևավորում է հետևյալ կրթական վերջնարդյունքները

  • Կիմանա մոդելների տեսակներ, մոդելների նպատակային կիրառման նշանակությունը,

·    Կկարողանա ընտրել իրավիճակին համապատասխան մոդել, կառուցել նպատակային նշանակության մոդել,

  • կտիրապետի իրավիճակի վերլուծմանը և գնահատմանը, մոդելի ընտրությանը և կիրառմանը ։